Často kladené otázky

Pokud si i tak nebudete vědět rady, napište nám na email

Úplně jednoduše. Buď vám napoví zelená ikonka mobilního telefonu v pravém dolním rohu obálky, nebo ji najdete přímo v detailu kuchařky pod jejím názvem.

Je to z toho důvodu, abyste se mohli přihlásit do mobilní aplikace a mít tak přístup ke své kuchařce.

Na webu najdete tlačítka na Google Play a App Store, díky nímž si aplikaci stáhnete nebo vám přijdou odkazy ke stažení přímo do mailu, které obdržíte po zaplacení kuchařky spolu s aplikací.

Aplikace podporuje iOS 8 a Android 5.0 a novější. Pokud máte starší zařízení, aplikaci bohužel nestáhnete.

Pro odemknutí kuchařky stačí udělat těchto pár kroků. Nejdříve si u nás vytvoříte účet a po zakoupení kuchařky se přihlásíte se stejným účtem do aplikace. Při platbě kartou je to hned po zaplacení, dobírkou až po zpracování celé objednávky.

Nevadí, napište nám na mail na podpora@kucharky.cz a určitě s tím něco uděláme.

Příčin může být několik. Zkuste následující tipy – zkontrolujte, jestli má vaše kuchařka aplikaci, zkuste tlačítko aktualizovat v nastavení, aplikaci zcela vypněte a poté zapněte nebo se zkuste odhlásit a zase přihlásit. V neposlední řadě můžete aplikaci smazat a nainstalovat znovu. Pokud nic z toho nepomáhá, napište nám mail na podpora@kucharky.cz, určitě to vyřešíme.

Abychom co nejvíce předešli všemožným zneužitím práv autorů, je počet zařízení omezen na dvě.

Nemusíte se bát. Po přihlášení ke svému účtu na našem webu kucharky.cz je možné jednotlivé licence k vašim zařízením v sekci Moje licence spravovat a případně nepoužívané zařízení odebrat.

Napište nám prostě mail nebo nás kontaktujte na Facebooku. Rádi vám se vším poradíme a pomůžeme.